poniedziałek, 6 czerwca 2011
I Love School (wtf?)
Oto moja pierwsza stylizacjaa. ;)
Wiecie
...
Jak pierwsza to zawsze musi być
KÓÓL
.
Oto ona.:
Bluzka - Bojour Bizou
Buty - Evil Panda
Torba - Fallen Angel
Spodenki - Bonjour Bizou
Pasek - RIO (Troche wystaje spod bluzki)
I jak wrażenia
?
Wiem że nie doskonała ale nie mam dziś Weny.
1 komentarz:
Anonimowy
8 czerwca 2011 11:06
zajebysta :dd użyje w rl :D
Odpowiedz
Usuń
Odpowiedzi
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Wczytaj więcej...
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
zajebysta :dd użyje w rl :D
OdpowiedzUsuń